19. maj 2023

»Ženske kopalke niso opremljene z izboklino. Ne razumem, zakaj si podjetja to prostovoljno delajo. Lahko bi vsaj rekli, da so kopalke za oba spola, a tega niso storili. Gre za 'brisanje' žensk.«

Riley Gaines je na Twitterju izrazila svoje mnenje o oglasu Adidasove ženske kolekcije kopalk.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
1. julij 2022

»Šele potem pa sem videl, da ima pravzaprav rdečo nit, in to je ženska.«

Andrea je povedal, da je šele kasneje videl, da kolekcija ima rdečo nit, ki je ženska.
26. februar 2020

»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«

Špela Videčnik pripoveduje o visokih cenah stanovanj in oglasih za nepremičnine.
14. januar 2024
26. februar 2020

»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«

Tadej Glažar opozarja na visok odstotek neupravičenih oglasov za stanovanja.
19. maj 2022

»Izdelka ne priporočamo za vsakdanjo uporabo kot dežnik, ampak je to bolj dodatek, poleg tega ima veliko vrednost med zbiratelji.«

Predstavnik Guccija je odkrito povedal, da izdelek ni namenjen zaščiti pred dežjem, ampak kot modni dodatek z visoko vrednostjo med zbiratelji.
10. avgust 2022

»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«

Poklukar je dodal, da močno obsoja tovrstne zavajajoče oglase, saj lahko ljudje v dobri veri oglasom nasedejo in ogrozijo svoje zdravje.