»Ženske kopalke niso opremljene z izboklino. Ne razumem, zakaj si podjetja to prostovoljno delajo. Lahko bi vsaj rekli, da so kopalke za oba spola, a tega niso storili. Gre za 'brisanje' žensk.«
»Od tega, da ženske na razgovorih sprašujejo, ali načrtujejo družino, do tega, da nekateri oglasi sistematično iščejo ženske npr. za natakarice.«
»Šele potem pa sem videl, da ima pravzaprav rdečo nit, in to je ženska.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»Zaljubila sem se v slog princese Ane, ki je po mojem mnenju najelegantnejša ženska na svetu.«
»Te so mi bile tako všeč, da sem naredila celo kolekcijo skodelic, ki sem jim dodala še zlato držalo, in to je bilo to.«
»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
»Obseg oglasov ne bo večji.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
»Izdelka ne priporočamo za vsakdanjo uporabo kot dežnik, ampak je to bolj dodatek, poleg tega ima veliko vrednost med zbiratelji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju